Növények az otthonodban

Ötletek, inspirációk, hogy hogyan vidd be a természet egy darabkáját az otthonodba

Tavaszi kopogtató- második felvonás

2018. március 16. 20:05 - Katona Nemes Nikolett

Sajnos a tavaszi zsongás elég hirtelen átváltott ködös vacogásba... ennek ellenére azért megmutatom, hogyan sikerült a másik kopogtatóm. Az elsőt itt tudjátok megnézni.

img_8790.jpg

Ezt sem volt túl bonyolult elkészíteni, az műnövényeket ehhez is az Ikeából szereztem be, innen a boglárkákat, innen pedig a zöldeket. 

Kreatív boltban vásároltam zsákszövet szalagot, vékony hobbidrót segítségével abból készítettem először egy nagyobb masnit, lépésről lépésre mutatom a képeken a galériában.

A masni után rövidebbre vágtam a boglárkák szárát, és kisebb szálakra szedtem szét a zöld növényt. 

img_8786.jpg

Ezután szépen sorban, egyesével dróttal rögzítettem a boglárkákat, majd a virágok közötti helyet kitöltöttem zölddel. A masnit a végén tettem fel a helyére.

img_8791.jpg

Ugye, hogy nem volt bonyolult? :)

Ha tetszett a cikk, látogasd meg rendszeresen a blogomat, vagy kövess a Facebookonés a Pinteresten!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://novenyekazotthonodban.blog.hu/api/trackback/id/tr9513742162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása