Növények az otthonodban

Ötletek, inspirációk, hogy hogyan vidd be a természet egy darabkáját az otthonodba

Így készíts bohém tavaszi kopogtatót az ajtódra!

2018. március 12. 15:12 - Katona Nemes Nikolett

Elkapott a tavaszi zsongás... Miközben vásároltam sorra a tavaszi virágokat, ráeszméltem, hogy a téli ajtódísz van még kint a bejárati ajtón. Odaültem a laptop elé, és a Pinteresten elkezdtem inspirációt gyűjteni, mert valami új, színes virágosra vágytam. Például ezek nagyon tetszenek:

1689ec2f0336e71ff847cdb0463271d3.jpg

2916febbab5d43d62b411c1ca93f0cd8.jpg

b3e7e9fda18a2f9bbdb5b539d76b07a6.jpg

Nem igazán szeretem a művirágokat, mindig a gyerekkorombeli selyemvirág asztaldíszek jutnak eszembe. De most, amilyen kopogtatók a kedvemre valóak voltak, mind művirágból készültek, így kicsit félre tettem az ellenszenvem (és bíztam benne, hogy az elmúlt 25 évben sokkal élethűbbek lettek a művirágok). Az Ikeába indultam, mert máskor egészen szép virágokat láttam náluk. 

Fonott vessző koszorú alapom volt itthon, zöld leveleket és színes virágokat szerettem volna mellé. Ezt a füzért, és ezeket a virágokat választottam. 

img_8759.jpg

Először a füzért rögzítettem a koszorúhoz egy soron zöld színű, vékony dróttal.

img_8763.jpg

Utána a virágok szárát rövidebbre vágtam, és elkezdtem egyesével ezeket is odaerősíteni a dróttal.

img_8764.jpg

img_8765.jpg

Amikor minden virág rajta volt a koszorún, a szárakat még pár, a füzérről levágott levéllel eltakartam, és készen is van. Nagyjából fél óra alatt készen is lettem vele.

img_8768.jpg

img_8770.jpg

 

Annyira lelkes lettem, hogy két kopogtatóhoz való virágmennyiséggel tértem haza, mert tudtam, hogy két koszorú alapom van itthon, úgyhogy holnap jövök a másikkal, azon a kedvenceim, boglárkák lesznek!

img_8773.jpg

 

Ha tetszett a cikk, látogasd meg rendszeresen a blogomat, vagy kövess a Facebookonés a Pinteresten!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://novenyekazotthonodban.blog.hu/api/trackback/id/tr5313733856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása