Növények az otthonodban

Ötletek, inspirációk, hogy hogyan vidd be a természet egy darabkáját az otthonodba

Megint találtam stílusos virátartókat! 6+1 új ötlet neked!

2020. szeptember 30. 13:13 - Katona Nemes Nikolett

Az eddigi legolvasottabb blogbejegyzésem az, amiben növénytartókat, virágállványokat ajánlottam nektek (itt tudjátok újra elolvasni). Ezen felbuzdulva elkezdtem keresgélni még ízléses, praktikus ötleteket. Íme a gyűjtésem!

Pár közülük itthon is beszerezhető,de sok termék csak külföldről (főleg aliexpressről) rendelhető meg. Remélem találtok kedvetekre valót, ami illik az otthonotokba! A képekre kattintva juthattok el a beszerzési helyhez. 

 

1. Ez a virágtartó izgalmas geometrikus formájú, nagyobb, bokrosabb virágokat is el lehet rajta helyezni. Fekete és fehér színben is elérhető.

img_4292.jpg

 

img_4293.jpg

 

 

2. Ez a több virág elhelyezésére alkalmas fém virágtartó nekem nagyon tetszik, mert légies, letisztult, a növények a hangsúlyosak rajta. A fekete mellett réz színben is rendelhető. 

 

img_4297.jpg

 

3. Ezt az egyszerűbb, fa virágtartót Magyarországon lehet megvásárolni. Egyszerű, praktikus, szerintem nem néz ki rosszul. 

koisa_viragtarto_m-600x800.jpg

4. Én nagyon szeretem az ilyen lábon álló nagyobb kaspókat. Ez a fonott nagyon szép szerintem.  

img_4284.jpg

img_4285.jpg

 

5. Ezek a több szintes állványok is nagyon jók (több színben is kaphatóak), szellősek, kénylemesen elférnek a levelek. 

img_4301.jpg

 

6. És még egy idehaza beszerezhető darab. Nem kifejezetten virágtartó, hanem konzolasztal, de szerintem szuperül el lehetne helyezni rajta és alatta különböző méretű növényeket. 

undef_src_sa_picid_758913_x_1800_type_whitesh_image.jpg

 

 

+1. Ez az én saját kedvencem. Egyszerű, de nagyszerű, futó virágok nagyon mutatósak benne (az enyémnek még nőnie kell egy kicsit...) A JYSK-ben vettem nem olyan régen.

 

img_4302.jpg

 

És még mindig van a tarsolyomban... de azokat majd egy következő bejegyzésben mutatom meg!

Nektek melyik tetszik a legjobban? Van még jó ötletetek a témában? Írjatok facebookon, kíváncsi vagyok rá!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://novenyekazotthonodban.blog.hu/api/trackback/id/tr2216218454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása