Növények az otthonodban

Ötletek, inspirációk, hogy hogyan vidd be a természet egy darabkáját az otthonodba

Őszi asztaldísz egyszerűen

2017. október 02. 14:34 - Katona Nemes Nikolett

Minden szeptemberben még áltatom magam, hogy ilyen gyorsan nem repülhetett el a nyár, még nem lehet vége... Nem vagyok kibékülve az ősszel, nem a kedvencem, de így, az október beköszöntével kénytelen vagyok elfogadni, hogy itt van, muszáj találni benne szépséget, különben csak siratom a nyarat. 

A hétvégén megláttam az Aldiban a dísztököket, hozzáraktam a gyerekek kedvenc őszi termését, a gesztenyét, és így már kicsit megbékélve a megváltoztathatatlannal, a házunkba is beengedtem az őszt.

fullsizerender_69.jpg

 

Az IKEA-s gyertyatál és a tengerifű tányéralátét pont jól kiegészítik a terméseket. 

fullsizerender_68.jpg

fullsizerender_67.jpg

 

UPDATE: 

Hazafelé szedtem csipkebogyót, így egy kis piros is került a tálba, így már az összes őszi szín felkerült a palettára.

fullsizerender_70.jpg

fullsizerender_72.jpg

fullsizerender_71.jpg

 

Ha tetszett a bejegyzésem, olvasd máskor is a blogom, vagy kövess Facebookon és Pinteresten!

Szólj hozzá!
Címkék: dekoráció

A bejegyzés trackback címe:

https://novenyekazotthonodban.blog.hu/api/trackback/id/tr7712919029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása