Növények az otthonodban

Ötletek, inspirációk, hogy hogyan vidd be a természet egy darabkáját az otthonodba

Csak pár csomó, és kész is a virágtartód!

2017. május 17. 18:03 - Katona Nemes Nikolett

fullsizerender_46.jpg

A te otthonodban is van egy falon kívül futó gázcső, ami ronda? Vagy nem tudsz mit kezdeni a babahinta már nem használt kampójával a plafonon? Akassz rá egy saját készítésű virágtartót!

A pólófonal az egyik legjobb eszköz, hogy szárnyakat adj a kreativitásodnak akkor is, ha nincs túl jó kézügyességed. Az egyszerűsége miatt pillanatok alatt lehet belőle valamit készíteni, ilyen például a felfüggeszthető virágtartó is.

10 perc alatt készen van!

Pólófonalat lehet készen is vásárolni, például itt, vagy itt, de saját kezűleg is készíthetsz pamut pólóból. 

 

Engem ez a leírás inspirált, teljesen érthető csak képek alapján is. 

21ae16f0dcda726aa5f69359405175ad.jpg

Így utólag elnézve én túl nagy helyet hagytam a csomók között, jobb lenne, ha a növény levelénél már nem lennének csomók, csak a kaspó oldalán. 

fullsizerender_42.jpg

fullsizerender_43.jpg

 

 

fullsizerender_45.jpg

Amiből még szerintem pólófonal helyett szuper lehetne ez a virágtartó, az a zsinórfonal. Még nem készítettem belőle semmit, de nagyon tetszenek, izgalmas színek közül lehet választani, és kevésbé nyúlékony.

A Pinterest albumomba sok felakasztható virágtartót gyűjtöttem, érdemes szétnézni köztük!

Ha tetszett a bejegyzés, kövess a Facebookon is!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://novenyekazotthonodban.blog.hu/api/trackback/id/tr4612508601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása